Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

ΔΕ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ,ΔΕ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΧΩ ΚΑΘΑΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Καλησπερα σας φιλαρακια μου!Οπως καταλαβατε και απο τον τιτλο του κειμενου,δε θα σας μιλησω ουτε για την Arbana Osmani,ουτε για την Ελενα Παπαριζου..σκεφτηκα μιας και φευγει το 2012,να μιλησω λιγο για μενα..σιγουρα θα βρεθει καποιος να πει,και τι μας νοιαζει εμας?Κι ομως πολλες φορες λενε πως οταν αδιαφορεις για καποιον αρχικα,υστερα αρχιζεις να ενδιαφερεσαι για αυτον..τεσπα,για να μη με περασετε για ψωνιο,αφορμη για τη σημερινη αναρτηση,σταθηκε πριν 1 μηνα η πρεμιερα του #dwts3..Εκεινη τη βραδια στη Γαζα συνεβησαν οπως γινεται το τελευταιο καιρο,βομβιστικες επιθεσεις με αποτελεσμα πολλα παιδια να χασουν τη ζωη τους..Απο τη μια εμεις να σχολιαζουμε το <<λαμπερο>> show,απο την αλλη εκει παιδια να πεθαινουν και γενικοτερα ανθρωπινες ζωες να χανονται.Το αποτελεσμα ηταν τη βραδια αυτη στο τουητερ να βγαινουν καποιοι(δε θα τους πω συντηρητικουρες,διοτι καλυτερα ας κανουν μια αυτοκριτικη,πριν με κραξουν)και να τουηταρουν,λεγοντας τα γνωστα<εδω αλλου σκοτωνονται και το τετοιο μας χτενιζεται>.Σε συνδεση με αυτο σκεφτηκα και ταυτοχρονα αναρωτηθηκα,γιατι στην Ελλαδα,ανεκαθεν ειχαμε αυτον τον ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΠΑΡΧΙΩΤΙΣΜΟ?(δανειζομαι τη φραση αυτη απο τον Τζωνυ Καλημερη)Γιατι παντα ντρεπομαστε να πουμε ανοιχτα τις προτιμησεις μας και στη τηλεοραση αλλα και στη ζωη?Και εδω ερχεται η δικη μου γνωμη-εξομολογηση-εμπειρια ζωης..Στη ζωη μου μεχρι τωρα εχω πει πολλα ψεμματα,εχω κανει αμαρτιες οπως ολοι μας,εχω κοροιδεψει ανθρωπους που και το αξιζαν και δε το αξιζαν,εχω χασει ευκαιριες(οπως το οτι ενω ειμαι 1,96 αφησα το μπασκετ επειδη και δεν το θελα και βαριομουνα,με αποτελεσμα αν το ειχα διαλεξει τωρα ισως και να ημουν στο εξωτερικο παιζοντας σε καποια καλη ομαδα με καλες οικονομικες απολαβες κτλ),εχω χρησιμοποιησει ανθρωπους για το συμφερον μου..εχω κανει πολλα,που για τις συντηρητικουρες-κοπμλεξικους τυπους,τωρα επρεπε να με ειχαν κρεμασει αναποδα...ΕΝΑ ομως ειναι το σημαντικοτερο...ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ για τιποτα που διαλεξα,που εκανα,διοτι αν ηθελα ας μη το κανα.Εγω το επελεξα και αυτο δε γυρναει πισω..ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ για τις αμαρτιες που εχω κανει,διοτι ηταν δικη μου επιλογη,πραγμα που σημαινει,πως πανω-κατω ειχα επιγνωση των συνεπειων...το συμπερασμα αυτων?ΕΧΩ ΚΑΘΑΡΗ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ...Ποτε,μα ποτε δε με ενδιεφερε τι θα πουν οι αλλοι για μενα..ζωη μου ειναι οτι θελω την κανω..δικος μου ο ανηφορος δικος μου και ο κατηφορος..μπορει να ακουστει βαρυ,αλλα πολλες φορες φερνω στο μυαλουδακι μου αυτο:I DONT CARE WHAT OTHER PEOPLE SAY,PEOPLE ARE STUPID!.....Τhats all,λοιπον..οφειλα να τα γραψω αυτο,διοτι εχω βαρεθει πολλες φορες να βλεπω νεα παιδια να μην αποδεχονται τις προτιμησεις των αλλων..υποτιθεται πως εμεις,η νεα γενια,θα προχωρησει μπροστα αυτη τη χωρα..Αυτα ειχα να σας πω.Προς αποφυγη παρεξηγησεων,δεν εχω τιποτα προσωπικο με κανενα,ακομα κι οταν λεω για τις συντηρητικουρες,το λεω σε πληθυντικο αριθμο διοτι υπαρχουν παντου,οχι μονο στο twitter,αλλα και στη ζωη γενικοτερα...το κειμενο αυτο ηθελα να το γραψω οπως ειπα 1 μηνα πριν,αλλα βαριομουν..και να θυμαστε:ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΑΜΑΡΤΙΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ..(Το χε πει αν θυμαμαι καλα,η συγχωρεμενη Μαλβινα Καραλη)

Δεν υπάρχουν σχόλια: